abe, terima kasih ye ;)

thank you abe, because temankan pergi midvalley today. walaupun letih, dari pukul 11.30 am till 5.30 pm berjalan tanpa henti, sambil membawa kotak2 and shopping bags, hati tetap happy sebab dapat shopping dengan sakannye.
 Suami yang mithali sedang membawa beg-beg shopping

Balik dengan kaki yang lenguh, betis yg letih dan badan yang lesu, tapi muka masih tersenyum riang. Impian untuk membakar kek dan biskut hampir berjaya. Oven impian telah dimiliki. Kini tinggal semangat dan sifat rajin dan berusaha mencari resepi dan bahan-bahan untuk mencapai kejayaan (bakar kek dan biskut). 

Kepala ni terpikir juga, kalaula yang mengikutku pergi shopping hari ni, bukan suamiku, pastinye muka lelaki itu masam mencuka, bila terpaksa mengangkut barang-barang yang beratnye hampir 10 kg keseluruhannya. Pasti, di dalam kereta selepas itu, bertikam lidah, menyalahkan perempuan yang suka bershopping. Nasib baik, abe masih lagi bersabar, boleh tersenyum, walaupun semua barang-barang tu berat. Lagipun, bukan barang-barang untuk diri sendiri, tapi untuk keluarga juga.
Terima kasih tak terhingga buat abe. Sayang abe sokmo. 

 Tangan baby muhammad iras-iras tangan ayah waktu tidur

 
 



2 pinchin':

Ganko Raida said...

waa..ini dah kes dera dah ni...hahaha
ps to cik abe: sesungguhnya aku memahami perasaanmu...

Izaty Arha said...

kenala dera cik abe, dapat pahala lebih tu, tolong ibu mengandung :)

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates


Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL